innebandy <3

hej! fick nyss veta att vi har löpning med innebadnyn ikväll, skoj=)
Idag har jag jobbat från 8-14 ,faktist inte jobbigt eftersom det är så lite folk denhär tiden:P

Snart ska jag på sånglektion och efter det in till stan och köpa ett solpuder och en mascara, funnyfunny!
Tänkte fara och gymma men eftersom jag har innebandylöp något (?) och fotboll ikväll så skippar jag det.
SERIÖST VI HAR FOTBOLLSTRÄNING UNDER CHAMPIONS LEAUGE FINALEN?! alltså ååååh, får fan damp!!!!!!
Visst, man skulle kunna skippa den men då ska vi ju självklart fotografera oss också, JUST GREAT!!!!!!:)

nåja, nu ska jag sluta klaga: ) mitt liv lever på bra och jag ska bo själv i 5dagar nu, feels great:) Sen att laga mat osv är ju en annan femma. Blir nog fil och müsli till middag :]
och tvätta? omg.. haha

Nej, nu är det hejdå :)

http://www.innebandynytt.se/newsmain.php?nyheter=3638 kolla kolla kolla :) Hur taggad är jag inte på en skala 1-10 ? faaan vad roligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0