jag gjorde upp en eld för dig, och nu brinner hela skogen

Tja! sitter här fullt klar och påklädd, har till och med skor på mig:o
Ska ner till stan en stund snart innan jag börjar jobba.... Är inte alls taggad, men vad gör man?

Imorse var jag ute och tog en powerwalk, har så jävla ont i låren än så kunde inte sprigna (och det gjorde jag igår klockan 6,alltså var ute och sprang) bra på mig!
Jag hade endast en lektion idag, vilket jag har varje fredag och på tyskan fick jag veta att jag klarade kursprovet som jag inte alls hade pluggat till, tur för mig :) Sen for jag på korpen och nu måste jag vänta på att någon stackare ska sluta. Emma är så toffel så hon kan it ens gå ner till stan innan Chrille eller Amanda slutar. lol på dig emma:)

Ikväll är det fest, yesyesyes! tagg på det:) Ska dock upp imorogn och jobba med fotbollslaget, kul ens:P
jaja Hejdå ! Ha en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0