Jossan gör det igen

Japp, he gör hon jag har supit bort min telefon IGEN!
Valborg, jag höll i telefonfen hela kvällen men helt plötsligt var den borta? okejdå, kan
väl inte medge jag var i det bästa tillståndet men iallafall. Sedan har ju någon tagit den
i efterhand för den är inte på nu, så snälla du som har den kan du ge tillabaka den? Jag har
bara haft den i 3 och en halv måndag så mamma är inte lycklig. Min andra telefon söp jag
nämligen bort på nyår så.. good work girl..

Iallafall, torsdagmorgon tog jag och Sanna bussen till Umeå för att tillbringa helgen med
Bäx och Sandra. Väldigt trevligt måste jag säga:) Vi har sett ca: 5 skräckfilmer och måste
säga att jag kan ta det lugnt med dem hädanefter eftersom jag är så rädd att se sådana
filmer xD När varje film var slut så låg vi alla fyra i en hög och Bäx grannar måste tro
vi hade problem eller något sådant, att någon blev misshandlad så mycket som vi skrek:o haha

Nu har jag kommit hem och hunnit vara med min vän Amanda en stund, det har varit trevligt =)
Jag säger då det, sanningens ögonblick, var det någon som såg det ikväll? Killen som hade
varit spelberoende och otrogen mot sin brud var väl inte alltför smart ? njaaaa.

Nu tänkte jag säga hejdå och sådär, jag är ju inte den bästa på skriva så ha lite överseende med det tack;D
Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: elias

Jadu jossan, du är allt kul du! (:
Hoppas din mobil återvändern, någon gång iallafall!
Jag såg sanningensögonblick, fan bra avsnitt! Dock lite dumt mot hans tjej, hon var fan snygg! ;)

2008-05-05 @ 00:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0