klart man blir less!

jaa! Idag har jga jobbat för första gången på en vecka, dukitg:) Var faktist rätt skoj, älska personalen på kvartan<3 Idag fick jag även en skymt av min vän Emil, fan vad glad jag blev att se honom :)))) Kändes som att det behövdes.

Tidigare idag så var jag och fikade med Nickepicke, du är så grymt bra:) Har även hunnit med korpen, gissar på träningsvärk i rygg,mage och ben imorogn:P haha
Nu ikväll blir det lugnt, borde väl ta ett dyk i duschen är äcklig som vanligt :)

Jag är ute på farligt vatten kan jag säga, väntar på att någon ska skjuta mig snart, eller något. Om den vågar :]



maybe things got wierd after all that went down.
but things were oh so clear: that I could never get this right.
so tell me what your plans are, and tell me what you're doing.

time for you to think things over, time to talk the drama down.
it's not a contest of who'll try harder or who'll cross the finish line.

Så tjejen, lugen ner dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0