någon gång måste du bli själv

phuu, mätt är jag nu! Har ätit en normal middag för första gången sen ja, ja när var det, söndag eller lördag kanske? Skönt det iallfall.
Idag har jag fått sova ut, och som det var skönt :) Har även hunnit vara och sola samt sprungit. Dock så la amandas i-pod av mitt i springturen? Blir ju knäpp av att springa utan musik !!

Iallfall jag har haft sånglektion också och det måste jag faktistk säga att det gick bra. Jag och Benny har valt ut låt och datumet är spikat inför konserten som ska vara på badhusparken :)

MIn dag började finfint, sov somsagt till halv 12 sen for jag och solade och sprang, fick veta roliga saker och måste bara få säga att skadeglädje är den enda sanna glädjen:) höhö.
Sen gick det väl mindre bra, bråkade med både mamma och pappa men det brukar ju ändå lösa sig gode fort så nu är det iallfall över:) tur det.

Nu ska jag lägga mig ner och ta en powenap innan innebandymötet som ska hållas klockan 19 på klubbis, jag har även fått veta att vi ska träna innebandy på söndag, FETT SKOJ:) Nej hejdå på er, hoppas ni har haft en bra dag:)


Det här vet du inte om
Men jag väntar på dig
Någon gång måste du bli själv
Och jag väntar på dig
Jag bidar tiden och det kommer ta tid
Jag har inte sagt något än
Men jag väntar, väntar

Du är inte så fin
Men det är nåt med dig
Som att komma hem
Första gången ja, du sa hej
Det är så logiskt alla fattar utom du
Du har inte en aning
Att jag tänker på dig precis just nu


Någon gång måste du bli själv
Någon gång måste du bli själv

Hon har ett falskt leende
Jag har sett det
Hur har du undgått det alla de här åren
Och jag har sett dina pupiller växer
När du är med mig
Du vet inte om det än
Det kommer att bli du och jag
Tillslut

Säkert-Någon gång måste du bli själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0