och du vet jag har rätt, Jag har rätt, du har fel

Hej! Jag försov mig imorse, min jävla klocka ringer inte?! Den ringde inte igår heller, jag hade bara tur att jag vaknade för annars skulle jag garanterat inte hunnit till samlingen.
Jag spelade ju fotbollsmatch igår, det var riktigt skoj:) Vi spelade mot mssk och vann med 1-0, kan inte påstå vi spelade bra nu är det skärpning faktiskt! Iallafall så ska jag fortsätta fotboll;D riktigt kul!
Efter fotbollen var jag med Malle och Elias och tog det lugnt. Från 17,30-19 hade jag innebandy träning och då lagade Amanda och Malle middag hos mig, götta:D Fläskfilllllllllle och en blandning av pommes, kroketer och potatisklyftor :] hehe

Ja eftersom jag försov mig idag så fick jag vara hemma för mamma och det ska jag också:) Klockan 13 ska jag till korpen och få nytt mage och rygg program, sen ikväll blir det styrkemix:) Ska även försöka springa cooper på rullbandet idag igen för jag ska fan klara det i helgen när vi ska ha fystester med innebandyn.

Nu blir det en bild från grillningen i fredags (tar den av dig Nicke) . hejdå :)

image2

NI är bäst i världen :)



Och du vet jag har rätt,
jag har rätt, du har fel
Har inte tid med all din skit
Ja ja, jag vet vad vi förlorat,
och jag vet att du vet
Jag har rätt
Jag har rätt, du har fel
Hur kan det spela någon roll?
Framtiden är ändå utom räckhåll för oss

Kommentarer
Postat av: Nicke

söta :)

2008-05-13 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0