och varje moln är trasigt

Heej folk=) Jag skriver för tredje dagen i rad :o Förstår det knappt själv ,men kul är det
och ändå att de är hyfsat många som läser :) Blir fan glad;D

Iallfall idag for inte jag till skolan för jag hade så himla mycket migrän:S Jag brukar inte ens
ha det men nu blev det tydligen så, ska ringa till kvartan snart och säga att jag inte ska jobba
för jag ORK IT! Mår fan illa än :]

Igår var jag med Madde och Amanda, vad gjorde vi då? Nja då man it vejt men kul var det ;D
Sen pratade jag i telefon hur länge som helst och Madde var inte sämre hon :) haha

Idag fyller förövrigt Amanada 17år, GRATTIS PÅ DIG GUMMAN:) Och det som jag tycker rär mest roligt
var att hon var bombsäker på att hon inte skulle få en ny telefon och kolla, he fick hon:D
Jag använder förövrigt Amandas förrförrförra mobiltelefon <3 haha
Känner att dehär blogg inlägget inte alls blev så roligt, men who cares ni kan ju kommentera iallfall ;) haha

Nu tänkte jag ta ett stordyk i duschen, för som David säger så är jag ju rätt äcklig ganska ofta
när jag inte duschar direkt efter jag tränat t.ex :) haha

Och rocka på att sverige vann matchen inatt, var det någon som såg den?:) själv så somnade jag^^

Pussheidooo

image1

GRATTIS SNYGGING, HOPPAS DU FÅR EN RIKTIGT BRA DAG:)<3

Tjejer, svarar ni inte på följande frågor
kommer ni att få otur med ert utseende i 10 år framöver.

Måste ju göra det jag med!

Du äger ett par vita string: 
ja
Du har mer än 5 bh:ar: ja
Du älskar killar som har magrutor: älska är väl överdrivet men inte klagar jag:)
Du har haft trekant: Nej
Du skulle kunna tänka dig en trekant: nej
Du har färgat håret minst 3 gånger: ja
Du går inte ut utan smink: haha att jag gör !
Du har någon gång spelat klädpoker: Ja
Du har haft sex på en offentlig toalett: är det nu jag ska svara ja?
Du har strulat med en tjej: Ja  
DU har strippat inför en folksamling: Nej
Du har tittat på en porrfilm: Ja, när Lisa har kontroll över tv-dosan har man ju inget val;)  
Du studerar ofta din kropp i spegeln: gör väl alla?
Du älskar att shoppa underkläder: blä
Du har hånglat med över 15 killar på en kväll: Nejnejnejnej
Du älskar att prata om sex och killar: Ja, det går som inte att undvika i mitt umgänge ;)
Du älskar att få uppmärksamhet: Alla gillar det väl nångång
Romantiska filmer är det bästa man kan se: jo, gulligt ju=)
Du har solat solarium: Japp
Du har haft sex med mer än 10 olika killar: då man it vejt vad man ska svara
Du bär alltid läppglans: lyppe<3
Du är nöjd med dina bröst: finns värre 
Du har någon gång föreställt dig själv ha sex med Brad Pitt: Har ni sett Troya så vet ni nog svaret ;)
DU HAR SVARAT ÄRLIGT PÅ FÖLJANDE FRÅGOR: jo, har väl inte gett klara svar kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0