om, ja om är bra

tjappaaa. Nu har jag nyss kommit hem från korpen från ett lyckat gym pass, är fan nöjd:) Äter även lätt a-fil och axa guld müsli, jag skojar inte när jag säger att jag skulle kunna äta det till frukost, lunch, ev. mellanmål och middag. Det är så sjukt jävla gott!!
Ska nog även försöka ta tag i tyskan som jag ligger så sjukt mycket efter i och vi har kursprov nästa vecka :S hjälp!

Igår tränade jag min första fotbollsträning på fleeeeera veckor ohc det första som händer är att jag får ny overall, träningskit, träningsbag och vattenflaska. Puss på de va!

IGÅR TOG MIN ÄLSKADE VÄN ELIAS KÖRKORT :)) Grattis gubben och måste säga att du är säker bakom ratten, eller iallfall verkar du vara det;)

Idag är det fotbollsträning igen och nu ska jag slå på filmen Hercules som jag även såg igår ;>
Det är förövrigt därifrån "om, ja om är bra" kommer när Skrik och Panik drar sina repliker, kung:)
Känns väl lite så just nu också. men kanske mer om "hon får veta" Ja, men det är väl klart att hon får veta!! "Om, ja om är bra" höhö

Kommentarer
Postat av: elias

Tack gyyymman! (;
Njae, säker och säker vettekattsingen men framåt kör jag iaf! ;)

2008-05-16 @ 00:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0