Step in tagg!

Tjaa sådär 08,16 på morgonen! Jag ska snart iväg på Step in och ha fystester med innebadnyn och ska jag vara riktigt ärlig så är jag inte taggad. Känner på mig att styrkan i kroppen inte alls kommer vara med mig idag.

Igår hade jag verklgien jättetrevligt. Var grillade med några folk samt spelade kubb:) Måste bara säga att min hand i kubb är en klippa till t.ex. BJÖRN KARLSTRÖM!!
Iallafall, vi såg natruligtvis hockeyn med, men inte lika många utan jag,amanda,malle,patrik,patrik och lite lisa såg den:) MAn fatta att sverige skulle förlora men ändå blir jag lika arg, fett typsikt! haha

Idag far Nickepicke till sthlm, ha det så rolgit där min vän :)
Senare idag ska jag färga mitt hår och sen ska jag sola, något mer vet jag inte. Gissar på att jag far till höglandsnäs om alla andra bryyydar ska dit. Jaja, nu är det borsta tänderna och tagga som gäller . Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0