Things are shaping up to be pretty odd

Tjappa, jag vaknade för en stund sen av att Bäx ringde så vi ska och träna på en stund:)
Igår var jag hos Nicke och grillade, måste säga att det var mycket mysigt även om Nicke var lite mer med någon annan än med sina kompisar;> Vi fotade även en massa så nu väntar jag på att Nicke ska ladda in dem på datorn så ska jag lägga ut några:) Efter att vi hade grillat hos honom så for vi till amanda och såg film :D:D

Nej nu ska ni få höra jag ska spela fotboll imroogn :S och grejen är den att jag har slutat och inte tränat på typ 3-4 veckor? Är väldigt nervös men ska ändå bli riktigt skoj=) Sen har jag ingen kondis, YAY! haha
Och klassfest hur ska jag lösa dehär?!:o hjälp!!
Men som Nys sa, bara gå ut och dominera, intalar man sig sjävl att man är bäst så är man det;) haha

nä, nu ska jag göra något annat: ring ikväll vetja:) heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0