vad jag bryr mig om är dina armar om mig

Hejdär:) Kände för att bara skriva av mig lite idag. Har inte hänt alltför mycket
men nu har jag nytt simkort iallfall så ni får gärna ge mig era nummer eftersom
jag inte kan dem utantill:P

Iallfall så har jag varit i skolan och när jag kom hem la jag mig i soffan och såg
tv, mycket skönt:) Jag var fasen ute och sprang imorse klockan 06,15 duktiga jag:D

Just nu är det musik som gäller, jag säger då det Håkan Hellström, finns det någon bättre än honom? nae..
Och pratar man om Håkan så tänker man på sommar och nu är det inte länge kvar:O
Man kunde ju sola ute och allt i helgen, iallfall i Umeå och vad jag har hört så var det inte sämre
hemma i lilla Piteå:)

Senare idag har jag träff med sånggruppen, kan man säga så? Iallfall så tar det väl någon
timme sen ska jag nog vara med Amanda och har jag tur så kommer Madde med, var längesen
man träffade henne. Var förövrigt med henne i Stockholm för bara någon vecka sen och snacka
om att det var skoj;D


Vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära mig, även om det är försent att älska dig.
Vad jag bryr mig om nu, är att från samma säng lyssna till samma regn
Vad jag bryr mig om är att få ut dig ur skallen, är att aldrig gilla hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss.
Vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge, hjärtat rakt ut.

Vad jag bryr mig om nu är dina armar om mig, även om jag vet att jag måste glömma dig

Håkan Hellström<3


Kommentarer
Postat av: Lisse

underbara låten!

2008-05-05 @ 16:17:42
Postat av: Moa

håkan om nån är SOMMAR!

2008-05-05 @ 20:40:37
Postat av: elias

070-6795505

2008-05-05 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0