and I need you more than ever

oj, nu har jag kommit hem från skellefteå för en stund sen. Vi hade ju bara näringslära idag så det gick snabbt=)
Ärligt så har mitt humör inte varit lika bra som det var igår, men till och från måste jag säga;D Nu är det väl hyfsat, lite sömn och jag är nog på topp och några väl valda ord från mina vänner så är det mer på topp=)

Min fot har barkat igen:/ Har typ dragit ut ett ledband så är jättesvullen, känns nästan som att jag stukat foten igen bara sådär. Vaknade mitt i natten av att det gjorde så fruktansvärt ont. Sen har jag en knöl på den andra foten, nedanför lilltån som är hur stor som helst. Frågan är vad de tär för något, vi har reumatism i släkten typ så ska typ kolla om det är de. Mamma är typ mer nervös än mig:P haha

Nej, nu ska jag lägga mig och ta en powernap och ladda för matchen ikväll=) Får hoppas att jag inte har lika ont i fötterna då, ialflall inte i stukningsfoten för då äre godnatt. Hejdå=)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0