But be careful what you wish for

Hallåå! Nu har jag nyss ätit ritkigt god mat = tonfisksallad<3 så jäkla gott, och med den speciella dressingen till och sen ha potatis i, vet ni hur gott det är?! =)
Var iallfall riktigt mysigt hos min kusin och oj så fint hon och magnus har fått det i huset=)
Är otroligt trött men somnar jag nu så somnar jag inte ikväll och jag kan ju älska att jag går halvdag imorgon! Dock så hr vi hemarbete men, ändå!

Jag och sofia sak till sthlm 8-12 januari och jag kommer hem på min födelsedag!! 13 alltså, satan  det är verkglein inte länge kvar nu och körkortet är verklgein lååångt bort. Måste fan ta tag i deädr nu.... Nåja, nu ska jag fortsätta lyssna på knull låten och sedan vänta på att däjv ska ringa. Hejdå=)


Om ni inte förstod vad jag menade med knull låt så borde ni förstå nu :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0