But if you never try you'll never know

heeeej. Livet leker, eller nå? nä det gör det inte, men det rullar iallafall. Jag är verklgein inte ärlig mot någon just nu känns det som (alltså jag är ju det men känns inte som det) haha xD

Min tå är även 25ggr större nu, ha rju en knöl på tån och den gör ont nå jääävulskt! Menmen, idag var det skola och det gick bra, sen köpte jag underkläder och leggings på schtaaan, känns bra:) Har även tränat och det gick väl sisådär, mudda trampa sönder min andra tå så håll å dåj!! haha : >
Imorogn är det innebadny på skolan, sen har jag näringslära, hem rörlighets och snabbhetsträning med fotbollen och sen innebadnyträning, sen är jag död på kvällen:) haha

nej men hejdå! :D haha

 kolla knölen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! syns inte så bra på bild, men helt seriöst det gör ont.


jag bryter ihop snart, men det kanske är det som krävs för att du ska börja fatta att jag inte är någon docka som kan ta alla förändringar.
Jag ger fan upp nu, det är inte värt det du är inte du, förstår inte hur man kan förändras på bara någon dag.
Jag vet inte vad jag ska säga, jag vågar inte ens säga något. helvetes jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fifan va äckligt. fram med spyhinken

2008-11-17 @ 23:34:31
Postat av: jossan

jadå jag har det inte lätt

2008-11-18 @ 00:21:25
Postat av: Anonym

kapa tå djäveln flickdjävel

2008-11-18 @ 19:29:04
Postat av: Anonym

De brukar säga att man måste lära känna sin kropp. Min har inte några direkta kommunikationsegenskaper men jag hörde faktiskt häromdagen, efter jag hade sagt "Kropp, vad skulle du tycka om att gå till body-toningen klockan 18?". Klart som korvspad hörde jag den säga, "lyssna här häxa....gör det och du dör".



2008-11-18 @ 19:39:21
Postat av: Anonym

De brukar säga att man måste lära känna sin kropp. Min har inte några direkta kommunikationsegenskaper men jag hörde faktiskt häromdagen, efter jag hade sagt "Kropp, vad skulle du tycka om att gå till body-toningen klockan 18?". Klart som korvspad hörde jag den säga, "lyssna här häxa....gör det och du dör".



2008-11-18 @ 19:41:46
Postat av: Anonym

De brukar säga att man måste lära känna sin kropp. Min har inte några direkta kommunikationsegenskaper men jag hörde faktiskt häromdagen, efter jag hade sagt "Kropp, vad skulle du tycka om att gå till body-toningen klockan 18?". Klart som korvspad hörde jag den säga, "lyssna här häxa....gör det och du dör".



2008-11-18 @ 19:42:18
Postat av: jossan

gör vadå?

2008-11-18 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0