dåligt humör del2

tjaa, inte nog med att jag har skola imorogn, eftermiddagen fortsatte med dåligt humör.
Man ska inte vara hemma när eivor sandlund kommer hem fårn en dålig dag på jobbet, FYFAN vad hon är sur!!!!!!!!!!!
Hon skyllde på mig att JAG har tappat bort hennes bordunderlägg, eller ni vet som man har tallrikarna och de på. altlså jag menar, vad ska jag med dom till? eller varför skulle jag gömma dem? Ja, ibland är min mamma ett jävla mysterium.

jag sov iallfall en timme och var på lite bättre humör, kom till träningen och den gick ändå hyffsat såå är ändå it värst just nu=)
Nu däremot har en karl lugnat ner mig så ska fortsätta prata med honom och sova sen:P puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0