God damn your beautiful to me,

nu har jag faktiskt lugnat ner mig, är bara så otroligt trött just nu. Vi har fortfarande nk, vi ska skriva ett inlämningsarbete och jag har ändå skrivit klart frågeställningen och syftet så ser väl inte alltför dåligt ut. Vi slutar om en halvtimme med har vi tur så år vi sluta kring halv.
Blir att åka bussen 16.25 så kommer väl hem kring halv 6 och då blir det mat och sen träning. helt allvarligt idag måste jag lägga mig i tid. Jag är verkligen hopplös.

Sen har jag en bekännelse, jag sprang inte igår.. Blev gymmet och jag har väl tappat ungefär alla mina armmuskler? blir ju fan deprimerad. Iallfall blir tugnt i veckan så får väl se hur det slutar. Har tre pass imorogn och torsdag, två onsdag och match fredag så antar jag kommer vara helt slut på kvällarna.
Nu däremot ska jag sätta igång med lite fakta sen ska jag ta bussen till stan och sen heeem.
Ha en fortsatt bra dag allesammans=)



I can't find the words to explain,
Just how much you got me going insane.
When you speak to me sometimes you'll find,
I studder my words and say nevermind.
'Cause even when you just walk by,
I look around to seem occuppied.
'Cause i'm trying so hard to hide,
Yeah All of these feelings inside.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0