hallåå=)

Nu har jag nyss kommit hem från balle=) Elias och malin var också med, har färgat håret=) nu äre möörkt:o haha
Iallfall, nu sitter jag och väntar på mat, kyckling och ris, så jääävla gott:D Sen ska jag och träna fotboll, vet dock inte om den är halv 8 eller 8, måste ta reda på det. Vi ska fan springa och det är ju kallt ute.. fyyfan!!

Nåja, idag hade jag matteprov och kan nog vara lycklig om jag får g för det gick inte riktigt som planerat^^ haha iallfall, annars har det varit en bra dag och nu ska jag äta=) hejdåå!

  haha tagen på bar gärning. mamma hatar när jag dricker ur mjölkpaketet/juicepaketet i dehär fallet, men jag tycker på någt vänster att det är godare så. Och fast det ser ut som om ja har världens största fötter så vill jag bara säga att jag har storlek 37;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0