hej=)

eftersom jag är så äckligt toffel ibland så ligger jag och skriver en mindre bra berättelse till david om judendomen just, du lär inte få mvg gubben, ledsen=) haha.

Iallfall, idag har varit en tung men rolig dag. Vi hade afropowerdance på idrottslektionen imorse och det var så sjukt roligt:D Endel såg bara alltför roliga ut och innan man verkligen slappnade av så skrattade man mest^^ Iallfall efter vi hade haft den och dushcat så for vi till anna och kollade oth och greys eftersom vi skulle och göra livräddning samt simma på edda. Efter vi simmat och tränat livräddning så var jag faktiskt riktigt trött, varför blir man alltid så trött när man badar? Iallfall, jag kom hem och lagade middag sen var de rörlighets och snabbhetsträning som är lugnt och efter det innebandyträning : >

Nu är klockan faktiskt rätt mycket men jag har ju somsagt helg imorogn;) Blir att sova ut, städa rummet och ta en fika på stan med någon trevlig kompis, har fotbollsträning också, får se hur det blir med den har ju trotsallt match lördag och känns lite bättre att prioritera det faktikst:)
Nu ska jag fortsätta ordbajsa på berättelsen och antagligen skratta ett bra tag för den blir sjukt töntig:) haha
hejdåå!

 dock så såg det inte ut sådär för oss^^ haha



you owe me, big time! ;)

Kommentarer
Postat av: DAAVIIIIID

hehe det var väldigt sött av dig :D må jag ju säga.

2008-11-28 @ 19:56:18
Postat av: jossan

ja och den blir du inte ens nöjd! fyfan

2008-11-28 @ 23:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0