helg, for real

haha ja nu är det helg på riktigt:) Skoldagen gick galant och jag skämde ut mig för matkillen..igen-.... haha

det var nämligen så att jag skulle he besticken i en bunke med vatten och smidig som jag är så kastade jag i dem.
Det for väl vatten överallt ungefär och jag:
oj.... känner hur de börar hetta om kinderna.
matkillen bara jättejätte ler åt mig så jag inte vet vars jag ska gå.
Så jag börjar gå åt fel håll, herregud jag har gått skola där tillräckligt länge nu för att veta vart utgången i matsalen är , men naae! så jag var tvungen att vända röd som en tomat och han leéndes mot mig. haha ja herregud :>

Det var bara en av mina roliga händelser idag, doktorn på vårdcentralen är nog.. tjaa jag ve tinte.

Doktorn när jag kommer in i rummet: spell!
Jag ser ut som ett riktigt frågetecken och hon förstår det och säger:
-ag lyssnar. (med världens leende på läpparna)
Jag som inte riktigt vet vad jag ska säga, sitter där väntar i ca 20sek sen öppnar jag munnen och börjar prata. haha

Förhoppningsvis fortsätter dagen bra, ska och se innebadny sen och vara med mina kompisar, nu däremot är det stordyk i dushcen=) ha en bra helg. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jossan hjärta matkillen ;)

2008-11-07 @ 17:47:11
URL: http://annade.blogg.se/
Postat av: jossan

haha, suuure;) skulle kunna vara så va? haha :D

2008-11-07 @ 18:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0