hjärta

jaa, jag har tpy panik, känns som att någon är här, Föll något från badrummet nyss och hör typ röster och att david säger det är spöken gör ju inte saken bättre.
Har tränat för en stund sen, gick bra tills tån sa ifrån, jag ork it! Ska iallfall kolla upp den imorogn=) La nyss på telefonsamtalet också, hade kunnat ha de på hela natten bara för att veta att jag kan skrika till någon ifall någon kommer, dock så är väl 30mil bort inte det närmaste. Ska nog tänka om där kanske:)

haha som vi sa, jag har tappat gnistan i livet, varsfan försvann den?! :O Kommer väl=) ska bara hitta åt den, kan inte vara så jävla svårt.
Nu ska jag gå däremot, blir ingen skola för mig imorogn eftersom jag bara har idrott och kan def inte vara med sen ska jag kolla upp min tåjävel. Sååå hejdå=)


 bra, bättre vännen!  och jag vet att du kommer älska mig efter dehär:) (var ju tvungen)

 tack mois! <3

Kommentarer
Postat av: DA KING

Grymt INLÄGG!

2008-11-19 @ 22:54:36
Postat av: jossan

haha ibland är du allt bra lejd gubben=) "DA KING"

2008-11-20 @ 03:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0