hmmm, tjaaaa

ibland tänker jag inte alls, men det är väl inge nytt? nej herregud..
Blev iallfall en helt okej kväll igår, jag var väl lite för dum ibland, okej väldigt mycket.
Vi vann iallafall matchen, så tur det: )

Idag ska jag plugga nk eftersom jag har prov imorogn och inte gjort någonting än..Sen från 6-8 ska jag bada och basta med nå brudar från laget och nickepicke tror jag : >
Jag har verkligen inge vettigt att säga så bjuder på några bilder.

 Vi började med lite förfest hos mig:) bäx och moa
 liiina ;>
 jag och min braiga sanna : >>
 fan va du är snygg moa!!
 hahaj ag tror hon biter mig i kinden men jag vet inte ? xD haha

 nåååh, sötisar :D

haha sötaxD

gölliga! bäx och moa : >

det är efter dedär det slog slint i min hjärna och jag tänkte med brösten. haaaaaaaaha mina kompisar förstår nogi allfall. (fucccccccckkkkkkkkkk.....fan)

 
hittade en herrspelare på vägen till tommy
sliten tjej på g hem......


heeida! faaaaaaaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0