humöret på topp

absolut ,alltid... eller?
Iallfall, jag har varit glad hela dagen, vi hade til och med hk idag, var hur trevligt som helst! Jag vet om att jag ska få helg efter den lektionen och går påstan med mina klasskamrater väldigt glad.
När jag sitter på bussen och har kommit till byske får jag ett sms av anna som säger att vi ska ha matte imorgon så jag måste vara på skolan... DU SKOJAR?? skrek jag så ungefär hela bussen hörde mig. jag lovar, jag satt och hyperventilerade. FEL ATT HA ENGELSKA IMROGON SOM VI ALLTID ANNARS HAR?? orka ändra allt. helvetes jävlar, engelska läraren förstörde min dag och imorogn kan vi ju säga godnatt åt mitt humör.......

ikväll är det träning och som det ser ut nu så komemr det barka, men får jag i mig lite mat kanske det löser sig. hejdå.

IALLFALL det var riktigt kul att träna styrkemix igår och jag har ont i kroppen, och till råga på det så hade vi fys som vanligt på skolan idag. hallelujah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0