I'm gonna smile and never look back

Inatt har varit en helvetes natt, det är inte ofta jag är så frustrerad och ledsen på samma gång, HERREGUD!!! Min hjärna gick nästan på högvarv av tankar. Och mamma hade vinprovning och det gjorde inte saken bättre. OCh JAG SJÖNK I MNA  EGNA ÖGON, jag blir så förbannad, vafan hände?
Nu har jag lättat på hjärtat och ska gå vidare, det är inte så det sak vara helt enkelt=)

Nu ska jag snart stiga upp ur sängen och äta frukost, packa väskan och så vidare. Ska till arjeplog och spela match, vinner vi inte vet jag inte vad jag tar mig till, det kommer nog vara pricken över i'et alltså. Nej men vad säger jag, klart vi ska vinna=) Jag, Sanna, Moa och Bäx sak även ha instruktion ni vet som flygvärdinnorna har? Så ska vi göra i bussen och ajg slår vad om att det bara är vi som kommer tycka det är hur kul som helst! haha
Iallfall ikväll är det fest:)
Ha en bra dag, och ring om ni känner för det:) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0