It's all your fault

Hallå! Nu har jag varit och bytt mina innebandyskor :( eller känns väl bra men dom var ju så fina mina kempa skor^^ Har iallfall bytt till ett par puma, vi har ju så stort utbud av skor här i piteå på damsidan;) NAAT! Sen så är skorna jag köpte förstora, köpte 37,5 för det var det enda som fanns och tjejen som skulle hjälpa mig var som så otrevlig så jag vågade inte säga något xD haha Äh, får väl se hur det slutar men borde nog ha tagit en minst 37a iallafall. haha

annars mår jag bra, har drömt så hemska drömmar inatt så det är fan inte sant. ojojoj, kan då säga att jag är gladast i världen att mamma är hemma just nu!
Kanske ksa träna ikväll men vet inte, har hostat hela natten, har ont i halsen och så. dööh far jag ut och springer med pelleponken så kan jag ju säga godnatt åt allt som heter frisk....

Nu ska jag ta tag i mitt liv och kanske traska till någon kompis, elelr sova ännumer fast jag sov typ 11h inatt?
hejdå:>


 här är min sko


Kommentarer
Postat av: Anonym

ont i halsen,

välkommen till min värld=)

2008-11-19 @ 16:05:17
URL: http://annade.blogg.se/
Postat av: jossan

annas värld eller?;>

2008-11-19 @ 17:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0