jag ser det snöar

jag ser det snöar det va väl rolgit hurra! Ja som jag blev lycklig när jag såg att det var helt vitt på marken imorse=) Och ljust för en gångs skull!! :)
Tog ju 8bussen imorse så fick sovmorgon på 1h och 35min vet ni hur underbart det kändes? Iallfall kom mig till skolan eller nej vi var faktiskt på campus oc h spelade innebandymatch mot fotbollsgruppen, och joho vi vann:) (tur det slapp jag ta livet av mig vilket jag hade gjort annars)

For hem med 12.25bussen eftersom jag slutade efter matchen, har varit och myst hos malin med henne och patrik. Nu är jag faktiskt riktigt trött så hade tänkt vila en stund innan maten och sen ikväll är det snabbhetsträning med fotbollen=)
Mitt goda humör fortsätter förövrigt och imorogn blir det helg så är glad över det med=) har ju match mot ibk luleå, viktigt!! Deras 5bästa spelare sen ifjol har ju börjat med oss nu iår så vi måste ju visa att dom har börjat med rätt lag;)
Nu vila, hejdå=) puss

såhär vitt och fint var det imorse
och såhär fint var det på busstation klockan 8;)

 och såhär sliten såg jag ut igår efter en dag med guitarhero, batman och lite sömn^^

Kommentarer
Postat av: Kungen

tycker du börjar bli lite väl självgod med bilder på dig själv i minst varannat inlägg :P

2008-11-13 @ 16:20:49
URL: http://q
Postat av: jossan

men du om det nu stör dig så mycket så sluta kolla då:)

2008-11-13 @ 17:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0