jag tänker inte

fy mig, jag är hemma från skolan idag. men... alltså jag mådde inge bra helt seriöst, hade tp migrän och ag har aldrig det:O Sen sov bäx och moa hos mig också så blev väl itne alltför tidigt kväll kanske:p Och lite roligt hade vi xD haha

Nu däremot är det soffan och kollar lite tv, finns ju dock inge roliga tvprogram så jag ska se andra avenyn som jag inte har hunnit kolla än=) Ska försöka ta tag i mitt rum också, det ser rent förjälvigt ut, knakse får vara med malin en stund med :) Ikväll är det träning och jag vet inte, jag känner inget tagg känns som om man sak ta en paus för att få nytändning för det ser itne ljust ut för j.sandlund..
Nåja, jag ska se andra avve nu och ringa några samtal:)hejdå


min söta brydar: )

I'm the girl for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0