jaha

ja, då var den helgen över också. Satan vad fort det går när man har roligt;D
Igår så skulle jag ha fotbollsavslutning men for till umeå med dan, dennis, jocke och niklas och kollade umeå city- warberg istället och det var en bra match. warberg vann med 4-8 va? jo. tror det. Sen blev det en latte på nodo med några tjejer och sen begav vi oss till malin där vi bara pratade:)
Eftersom mitt humör inte var på topp igårkväll så sov jag hos min bästa malin så jag fick tänka på annat, tur det:)

Idag har jag sett öjebyn-övik och dom verklgein förlorade, jag förstår fan inte vad som hände?? Dom ledde med 5-2 innan sista perioden och sen bara var det godnatt... Såg även lie hockey nyss och piteås b-jun är fasen sämre än mig på skrillor. haha
Nu däremot har jag tryckt i mig så jävla mycket mat och blåbärspaj så det blir en bra runda på gymmet snart-. haha
Skulle egentligen till Ls och kolla andra avve men jag hinner fasen inte, måste träna nu, blir både löpning och gym så he hinns it me nå tv. sen ska jag SOOOVA är så jävla trött.
Ha en bra kväll allesammans=) puss

 Blir fint att lägga sig i min sköna säng sen:)

Måndag                    Köttbullar med kokt potatis, sås och lingon


Tisdag                       Pasta vegetarisk

  

Onsdag                     Fiskgratäng med kokt potatis

  


Torsdag                    Pannkakor med sylt


Fredag    Kycklingklubba med bulgur och tzatsiki

Kolla så bra mat vi får i skolan i veckan, fan nice;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0