lördag

 endel människor kan man bara inte låta bli att tycka illa om. 



Hejsan, nu är det lördag och jag vaknade för en liten stund sen av ett sms och sen ringde nys och väckte mig:)
Sanna ringde även och vi ska ta och traska ner till stan på en stund, bäx är nämligen redan där och halv 2 är det fika med niklas, malle, elias och mina två fans sanna och bäx;)

Vi vann som fan igår, som ni kasnke såg. Och jag lovar, fyfan vilken vinst=) Tror aldrig det har varit så mycket glädje i vårat lag, iallfall inte på ett bra tag. underbart tjejer=))
Ikväll är det kanske fest, eller kanske itne då man it vejt :D Har inte alls bestämt mig än, men något trevligt blir det=)
Ska iallfall göra mig klart nu. hejdåå



du kan dra åt helvete eller något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0