nice!

Hallååå!=) Nu har jag plockat undan och sådär efter gårdagen:) Hade riktigt riktigt trevligt måste jag säga, ledsamheter sent på natten dock, hemskt:( förstår fasen inte, nej ja vet inte. Keep it up girl!

Iallafall, vi hade förfest hos mig och dom som var här var agge, frida, moa, bäx och maria:) tjaa, vi var väl här till 12 kanske sen drog jag,grönlund och agge till pentan där jag dock tappade bort dem, dansa omkring me tobbe och elias istället ;D haha Fyfan vilken kväll, att man kan vara sån jävla bitch ibland! DET ÄR UNDERBART;) haha :D
Nåja, ni ska få se några bilder från förfekreeen!

Ska till min kusin Ida I Luleå idag och fika hon och hennes karl har flyttat i något stort hus där:D hhe Nåja, heeeida : >

 Malin biff Bäckström?!:o haha :D

Agge och bäx =)

 bäx, moa och maria=)

 bäx,jag och mois kollar på vadå?;) haha (och jaa jag blev lite för full)

 pössss!!

 marran och jag : >

Förövrigt så ligger maria,bäx och moa och sover i min säng medans elias sover i min lillebrors säng där jag också sov. Trevliga och sociala kompisar mna har=) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0