no he can't read my pokerface

satan vad bra lady gaga är!!! och inte nog med det,. hon är ju snygg också :D haha
Är faktiskt väldigt festsugen men he bli it, match imorogn nämligen och lika roligt är ju det:D

Hade en helmysig kväll igår med några tjejer, sen kom nicke,wille och filip också vi såg idol och spelade tp, tyvärr så förlorade vi tjejer men måste faktiskt säga att dom hade så jäkla tur med frågorna!!
Idag hade vi träning klockan 10imorse med fotbollen, först ut och springa i 16-17- alltid lika roligt;) sedan fys och den älskade fotbollen=)) Nu har jag duschat gför någon timme sedan och sitter här i en fin rosa morgonrock och ska klä på mig och pallra mig till ankröv!
Blir somsagt badtunna och bastu med innebandylaget ikväll, riktigt mysigt=) Ha en bra lördag allesammans! hejdå :>

har förövrigt hittat en mobiltelefon som jag ska ha, det står seriöst Jossan på den. Den är för det första ROSA!!! och hur snygg som helst och jaa! Jag sak ha den! Samsung Touchwiz är det :) puss på den och puss på mamma om jag får den!


 have a nice daaay!

Kommentarer
Postat av: Designutlottningar!

Vad roligt att du är med och tävlar om designen :)

2008-11-23 @ 14:27:20
URL: http://bloggdesigner.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0