ny start

Hej=) Nu sitter jag på skolan, vi har nyss haft typ det jobbigaste idrottspasset hittills, vi bara sprang och sprang..:o men vad väl bra det med=)
Sov hos mooois inatt,alltså jag måste verklgein flytta till skellefteå snart!!!!!! jag får sova 2h mer om jag sover i skellefteå än hemma i piteå. herregud.

Idag blir det att plugga matte eftersom jag har matteprov imorogn och träna rörlighets oc hsnabbhetsträning med fotbollslaget sen innebadnyträning, blir ett projekt att få ihop allting, men allting går om man vill!
Nu däremot ska jag lära mig min redovisning om tyskland, har nog inte skrattat så mycket som när jag läste den igår, är nog den sämsta text jag skrivit NÅGONSIN! Så moa skrev om den;) haha . Heiiidå.

jag fixar det! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0