skola

ja, nu är det skola och jag höll fan inte på vakna imorse. Det är nog det värsta jag varit med om, FYFAN vad trött jag var och som det var kallt ute.
Iallafall nu är jag på skolan och sanrt börjar medicinskgrundkurs lektionen, får väl se hur roligt det blir. Efter lunch har vi naturkunskap vilket betyder prov och jag får nog itne mvg som jag hade planeratxD
Har träning ikväll och fick nyss veta att vi sak ha inne ett arbete på onsdag kul jul!!!!:>

Det var skönt att bada igår och våra försök att få igång bastun gick mindre bra så vi spenderade nog mest tid med att stå och duscha i riktigt varmt vatten, sen bestod min kväll av lite plugg och prata i telefon.
Nee, heida=)

Typ det tråkigaste inlägget. och jag har fasen ångest, vad gjorde jag egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0