tjallåå! =)

Sååja, nu väntar jag på mat och sen ska jag byta om för rörlighetsträning med fotbollen och efter det innebadnyträning:)
Var ändå en relativt bra skoldag idag måste jag säga, enda som var mindre kul är att man knappt får veta något på min skola så när jag kom till skolan efter lunch och trodde att vi hade haft idrott så hade vi tydligen haft en uppgift, fel att säga något i tid?

Iallfall, har helg nu och det känns grymt skönt!!!:) Imorgon ska jag och träna med min vän nickepicke och sedan blir det väl en fika på nodo eller kvartan, ska även sova hos malle och äta middag där och vara me massa bryds?:) Ser fram emot denhär helgen måste jag säga, blir att basta och sånt me brudarna på lördag med och söndag ska jag träffa däjv och förhoppningsvis spela match=)

Haha, jag gnäller visst rätt mycket? Men heeeeeelt seriöst jag är inte speciellt allvarligt och fel att skriva sitt namn då man kommenterar? Och om det nu stör dig/er så mycket så ber jag er sluta läsa min blogg:) HEjda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0