tjallalalalla!

VINST IGÅR IGEN,Jo jajjemän! 5-4 mot k4, dock spännande match. Vi låg under med 2-0 innan andra perioden, eller gjorde vi det? jag kommer tpy inte ihåg. Elelr vooofan! jag gjorde fasen först målet och det var ju i första! :> Sååå 2-1 låg vi under med. MEn vi vände och vann, satan vad bra vi är;D

Anywaaaaay, nu sitter jag på skolan, har druckit coffeee och vänt på att vi ska börja med medicinsk grundkurs, är faktiskt väldigt trött idag, dunkar i huvudet och har en lite irritation inom mig, ska sluta läsa folks bloggar:P haha
Idag är det skola till halv 4 sen hem och innebadnyträning, vettefasen om ajg hinner med den dock har fan mycket i skolan i veckan:O måste göra klart två arbeten som dock är halvklara och sedan matteprov onsdag så, får se hur jag gör.

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ALLIHOPEN ;D


Just nu så vill jag bara säga draaa åt helvete åt dig, men ska nog vänta några timmar till.

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, välkommen!

2008-11-24 @ 14:18:05
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: kompis-kompis

Är du bra på prov?

Här följer världens lättaste prov. Du borde få alla rätt.



Hur länge varade det 100-åriga kriget?

Vilket land tillverkar Panama-hattar?

Av vilket djur tillverkas kattgutt (tråd tillverkad av tarmar)?

Vilken månad firar ryssarna oktoberrevolutionen?

Vad tillverkar man kamelhårsborstar av?

Vilket djur har man döpt Kanarieöarna efter?

Vad var kung George VI:s förnamn?

Hur många ben har en tusenfoting?

Varifrån kommer kinesiska krusbär?

Hur länge varade 30-åriga kriget?

Svaren

Det 100-åriga kriget varade i 116 år, mellan 1337 och 1453.

Panamahattar kommer från landet Ecuador.

Kattgutt får man från får och hästar.

November. Ryssarnas almanacka låg 13 dagar efter vår.

Kamelhårsborstar gör man av ekorrpäls.

Öarnas latinska namn var Insularia Canaria, Hundarnas öar.

Albert. 1936 respekterade han drottning Victorias önskan att ingen kung skulle kallas Albert.

Mellan 20 och 300 ben har en tusenfoting.

Kinesiska krusbär återfinns på Nya Zeeland.

Det 30-åriga kriget höll på i 30 år såklart. Från 1618 till 16

2008-11-24 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0