trött

jag såg lite av valvakan inatt, jag, isabell och soffe har varit hos mig. jag och issa gav upp ochsomnade men sofia har legat och kollat hela natten:O Nu däremot är jag väldigt trött, jag ska på skolan och ha idrott sen slutar jag så är fasen lugnt=)

Idag kommer jga hem kring halv 2 så då ska jag nog direkt hem och sova en stund, äta middag och fara på styrkemix och det känns så jävla bra, jag har nog tappat alla mina armmuskler under två-tre veckor. fyyfan! Sen ska jag göra klart mitt arbete inom idrott och hälsa, det är så personligt det arbetet så man blir fan bara arg när man gör det. Iallafall ska försöka soma i tid ikväll, får väl se hur det blir med det:P haha

hejdå, nu måste jag gå till bussen... pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0