welcome home

oj vad dagen har gått snabbt! Jag började 9 idag och hade "handikappidrott" vi gjorde inget speciellt faktikst, hade bara femkamp och tyvärr så gick det inge vidare för mig, men jag var lika lycklig eftersom jag slutade klockan 10.
Jag skulle ta mig hem alldeles själv från norrvalla, och vet ni JAG FIXADE DET!!!!!!! ibland är det bra man har haft karlar i hela sverige;) haha skämt osido. Läget är det att jag hade en pojkvän som bodde granne med norrvalla så tog mig hem galant:)

Iallfall när jag kom hem åt jag lunch och sen har jag lirat guitar hero och sett den nya batman som var riktigt bra, tiden bara flög iväg så har nyss kommit hem och ätit middag. Snart ska jag byta om för jag och Ls ska biffa som fasen på styrkemix;) Blir greys anatomy hos henne med gott te också:)

 

Rise Against-The strenght to go on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0