whoa, I never meant to brag

hojja, nu har jag sovit från ungefär kvart i 4 till 6 och vaknat till och från. Hade visst svarat två ggr på ett sms såg jag nyss? Fick dock inge svar tillbaka så mannen måste  väl tro jag gick och blev störd. haha

Iallfall, min dag har varit ltie sådär, började redan inatt. Altlså som jag har svettats herregud jag måste ha haft feber inatt och jag skojar inte, sen drömde jag helt sjuka drömmar. Nåväl på skolan hade vi bara idrott men jag hade en sjuhejdundrande huvudvärk så jag var bara i gymmet och körde lite mage och armar sen tog jag en lååång dusch.
ochpå bussen, ja jag säger då det. Jag hade somnat innan vi hade farit från skellefteå sen satt typ alla på ett säte själv men hade en plats över, jag låg över två säten för att jag sov osv så kommer en kvinna och SKA SITTA MED MIG? Alltså vad fan är felet tänkte jag? Jag för det första sov sen var alla bredvid och bakom mig själv?? jävla k'ärring, ville fan slå henne. ojoj...

Nu däremot är jag glad, eller ja allting är ju relativt, men inte olycklig iallfall=) Drömde sjuka drömmar nu också, en var att en stor grå katt skulle döda mig och katten hade röda ögon, jag var livrädd och david var med mig och han var LIKA rädd så han var då inte till något stöd iallfall.
Drömde även om söta små kisseungar och att jag spelade fotboll mot en massa killar och då var mannen med igen. Förstår det inte. Iallfall nu har jag ätit tomtegröt och det var sjukt gott=) Ska ta det lugnt till mötet vi ska ha innna träningen ioch sen träna=) Hejdå (långt inlägg, sry)  JUSTE! Imorgon ska vi ha handikappidrott på gympan, ska bli intressant:)

 Idag såg det inte riktigt ut såhär på idrotten men nästan, killarna spelade innebandy för att ladda upp till matchen vi ska ha på torsdag då vi innebandygruppen och crosstraininggruppen (som bara är hockeykillar förutom två pers) Har slagit ihop och ska möta fotbollsgruppen, förlorar vi så hänger jag mig=) haha

och unefär sådär pigg var jag imorse :-)haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0