woohoo

tänkte bara meddela att jag är väldigt glad idag, (till någons förvåning) Känns så jäkla underbart ,får hoppas allt fortsätter i denhär riktningen=)
Ska snart ta och  hoppa i säng eftersom jag ska träna med picke imorgon. Blev visst ändrade planer på lördag, vi ska nämligen bada badtunna och basta på havsbadet med innebandylaget på lördag, bra uppladdnign till matchen på söndag mo k4! Som vi sak vinna!! :)

Jag vet jag har varit gnällig men nu är det slut finito och över med det. Tack vem du nu är som gav mig en tankeställare, även fast du inte anger ditt namn skulle nästan kunna räkna ut med lillfringret vem det är dock:P

Nej, nu blir det sängen och uppladdningen för att köra hårt imorogn;D Puss!

 det måste ha varit skorna;)


Kommentarer
Postat av: Designutlottningar!

Hejhej! Om du är sugen på en ny bloggdesign kolla i så fall in min designutlottning! Den är rosa :) Ha det bra!

2008-11-21 @ 00:19:20
URL: http://bloggdesigner.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0