blaaah

nej nu är jag på dåligt humör och jag förstår inte hur jag orkar lägga energi på att bli grinig på en jävla brudjävel. åh

iallfall, idag har jag vart på nodo med julia, malin och amanda=) mys! SötLs kom också en stund=)
Blir att fara och äta middag hos Soffe idag, ska bli trevligt men blir då ingen lång kväll. Ska till gällivare med u-damerna imorgon och spela match, ska faktistk bli riktigt skoj men skulle kunna skjuta en bryd. Iallafall,  vi har samling 4.45 whats up med det?! fan jag somnar typ 2varje kväll så vi får väl se hur tagg jag är imorognbitti.

och vaaafan nu lägger jag ner dig, du är så jävla upp och ner så man blir ju fan lurad till kina var och varannan timme, godnatt nu ska jag gå och köpa mig ett nytt humör på ica (iallafall matsäck till imroogn) hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0