cause its you and me

jag är verklgein lättretlig idag? Har ingen aning om varför men man vaknar på fel sida ibland också, sen har jag inte sovit något inatt heller. Om nu det förvånar någon?
Börjar somsagt bli less men ska inte bli sömntabletter än, ska ge det en vecak till sen skjtuer jag mig själv. Nästan iallfall..

Nej om jag skulle gå och lägga sig nu? jo right att man skulle somna, nä blir att kolla tv och ta ut mina aggrisioner på någon stackare som ringer, gissar på david, han får stå ut med mycket han. haha

men!! jag har bara en dag kvar av skolan innan lovet:) känns underbart!

och juste! vi hade boxning idag och vet ni hur givande det var ? Hade jag kommit  att tänka på dig direkt så hade jag väl slått sönder KajsaxD haha Jag blev så jävla arg i slutet att jag började skrika, seriöst hade du varit där så hade jag förmodligen slagit sönder hela dig, hojja vad arg jag blev.

HOOOOOOOO nu ä rjag irriterad igen, fan ms¨åte lägga mig och lugna ner mig nuxD godnatt soeisar

 hallleluuuuuuujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0