cause you're all I want. you're all that I need.

Somsagt, jag har seriösa sömnproblem jag vet fasen inte vad jag ska göra snart.
Jag gick och la mit halv 10 och var helt slut i hela kroppen kände verklgein hur mycket jag vill sova. Slumrade till men vaknade efter 5minuter panikslagen och sen började alla tankarna. herregud jag orkar fan inte mer.
Nej, ska ta och se hur det går i veckan annars måste jag fasen få sömnpiller eller något.

Blir ingen skola för min del imorgon, Åsa skulle på kurs så vi har ingen näringslära så jag missar bara innebandyn på morgonen och dom tror ändå jag har magsjuka så mamma får sjukanmäla mig så får jag väl ta snacket med pelle och åsa på onsdag. Hur jävla fjantig komme rman inte känna sig ," eeh, jag kan typ inte sova, lite mycket att tänka på" ååh, dehär är fasen inte jag, vad heeende?!

nåja, tur man har underbara vänner iallafall:) Ska se om ja kan lyckas göra något vettigt nu, upptäckte nu att i har värsta arbetet med idrotten:O holy måste lägga på ett kol alltså.
Nåja, godnatt:) puss

 vill tillbaka till dendär glädjen. lovely.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad går du för linje?=)

2008-10-21 @ 12:29:26
Postat av: Josse

jag går idrott och hälsa med inriktning innebandy i skellefteå:)

2008-10-21 @ 15:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0