don't know anything at all

but who am I to say, you need me?... color me blue, I'm lost in you



Sådärja, nu är ju kvällen över och man borde sova. MEn jag ska vara hemma från skolan imorogn eftersom jag bara har badminton, känns inte värt att åka 3h buss för att spela badminton i en timme, usch nej. Sen har jag ont i knät och i nederdlen av ryggen så tänkte vila till styrkemixen. haha nu har jag fått säga varför jag stannar hemma så jag slipper ha så dåligt samvete;)

Idag har det inte hänt mer än skola och innebandyträning, det som är grymt kul är att vi körde forwards/centrar mot backar och fyyfan vad roligt det är att vara back:)) k a t a s t r o f  i försvar dock men framåt går det(Y) haha
Har pratat i telefon en stund också, eller rättare sagt i någon timme känns bra att prata av sig med host "kingen" host! haha

Eftersom jaf ska vara hemma imorogn så blir det att städa, samt hälsa på farmor för hon har köpt nya påslakan åt mig:) gullig är hon iallafall^^ Sen blir det styrkemix=) och brottning?;) Nåja, ska gå. Ta hand om er:) puss

 

Kommentarer
Postat av: KINGEN!

vadå host? skaru ha en smäll? :D

2008-10-16 @ 17:37:09
Postat av: jossan

nee, ska du? jag kan slåss;D

2008-10-16 @ 17:58:51
Postat av: KINGEN!

Jag är inte rädd för dig även om du är starkast i din klass av tjejerna! :D

2008-10-16 @ 18:21:25
Postat av: Jossan

men gubben, jag tar dig med;)

2008-10-16 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0