happygirl_91

ja idag är jag glad= ) känns hur bra som helst.

Skolan var slapp, eller jag hade bara idrott nog för att vi hade fys och mediaelver fotade oss samtidigt xD Vår mentor och idrottslärare pelle är en del av oss i klassen, lika oseriös men framförallt lika snygg!!!!! he he

Har inte gjort annat är tagit det lugnt idag, läst stieg larsson- flickan som lekte med elden i säkert 3h och sedan varit på styrkemix=) Nu sitter jag här och har lugnat ner lillhjärat.

David puckot/ elaka nilsson lurade mig till kina, jag skojar fan inte:P
Började med att han sa att han skulle utanför umeå och köpa en bil och att han hade börja köra från gällivare, vad i fan tänkte jag. nu?! men absolut det skulle han göra och jaa, vi pratade på och han sa att han var i öerkalix, töre och sen var han i rosvik och sedan slutade david svara. vadfan tänket jag? och då hade jag redan börjat tänka at tman msåte lugna ner sig och inte köra så snabbt så han inte krockar.. Iallafall jag har inte fått n¨ågot svar när jag tränat klart och känner paniken stiga, ringer david och smsar och tänker men vafan har ungjäveln gått och dött? Sen ringer han upp efter 20min, jag panik och han skrattandes

Jag- vafan svarar du ine då jag ringer för?!
david- (skrattar) men jag tränade ju!
jag- FYFAN VAD JAG HATAR DIG!!

seriöst mitt hjärta pallar inte såntdär, ska sltua tro på allt folk säger, neej nu ska jag gå och dushca sen läsa mer :)

jag längtar=))) puss på dig!! (läs vår klassblog btw: guggle.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: KINGEN!

fan vilken king haha :D han e bättre än mig abdul el mustafa sheriff.

2008-10-08 @ 23:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0