hemsk klass!

Just nu har vi naturkunskap och vår lärare är från ryssland, kan inte prata svenska och ingen lyssnar på henne? Helt seriöst, visst man försöker lyssan i 10min sen ger man upp för det är fan omöjlgit att förstå vad hon säger.

Har även väldigt roligt idag, började med att jag försov mig imorse och tog 8bussen istället för 6.40 så kom 25min försent^^
Vi har fotat lite idag på skolan så jag tänkte lägga ut lite bilder för skojs skull=)

Just nu är vallsson roligast, herregud jag dognyss=)  Saadat skulle prata med mig och vallsson satt framför henneså jag satt bara och skrattade, fan dåligt samvete man får hon tror ju att hon är sämst?

 jag och anna posar, jag har ingen talang men anna visar hur det går till;)


 trion i klassen, jag, emma ohc anna=) underbara tjejer!



 vi igen=)

Nu skaj ag göra klart frågorna. Hejdå=)


Kommentarer
Postat av: KINGEN!

FULA PICS!

2008-10-14 @ 17:53:03
Postat av: Anonym

pussssjossan=)

2008-10-14 @ 20:37:34
URL: http://annade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0