I don't like you and you don't like me

ååh idag är en ritkgit sånhär less dag. Fyy, inget idag har varit bra.Eller jo maten på thaigarden med tjejerna var bra, men jag satt mest tyst ändå och tänkte på hur bittert livet är. haha vad lever man för? haha nej jag skoja=)
Men skulle verklgein behöva komma iväg bara för en dag och tänka på något annat.

Iallfall, vi har ätit idag på thaigarden alla tjejerna och sen druckit te på nodo=) Eftersom mitt andrahem är hos malin så for jag till henne och kom fram före henne så tog ut benny på en runda:) (benny är en hund) haha

Jaa, i veckan har jag fått tränignsförbud av min tränare, eller ialflall från gym, löpning osv så blir bara innebandyträningar i veckan, undra hur fet man kommer bli... kommer bli tugnt hojja!!
Men då kanske jag kan spela innebadny inom en vecka igen, känns ju som en fördel för jag håller på att gå in i en riktig deprission nu, haha

nej fyfan hejdå, msåte göra mat så jag orkar springa idag! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0