I GOT THE POWER

jag vet inte om man säger I've got the power, eller I got the power? någon?

Mitt liv leker inte med mig jsut nu, eller jo lite. Kan ju älska när man har makten över andra, herregud finns nog ingen bättre känsla=)
Har fått mig en och annan genomtänkare idag också, varför har jag inte bara kört på som jag alltid annars gör? Istället har jag tänkt på det och funderat på att lägga in en stöt men nä.

Iallfall, har kommit hem från träningen för en stund sen och är på dåligt humör, varför kan inte allt bar gå som man vill? någon igen?
Iallfall, min dag har varit ganska bra, varit irriterad nå jävulskt, endel människor är fan pantadealltså.
Imorgon är det tisdag och då ska jag på skolan och ha innebandy sen näringslära, hem chilla, träning sova.. kul liv man lever!

såååja, känenr att det blev ett givande blogginlägg;) haha men ni får haa det så bra:)
sen blir jag arg då folk inte hör av sig heller, seriöööst'!!!!!!!! jagsaknarjudig.

pöss

Kommentarer
Postat av: KINGEN!

Tjockissssss ;D Fetto. mustafa el abdul :D

2008-10-07 @ 23:32:28
Postat av: josse

ditt jääävla offer! :)haha

2008-10-07 @ 23:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0