I should know that you're not gonna change

tjaaa, nu sitter jag och sneglar lite på nk boken... alltså det är bara 20frågor jag sak skriva upp och lära mig sen får jag mvg på provet, nu måste jag bara ta tag i det också... hmm.
Håller iallafall på att ladda ner ett oth avsnitt på min andra dator så om jag pluggar tills dess att det är klart så borde jag ju kunna det mesta:D Ska skriva med en rosa penna också, det gör ju det hela mycket roligare :)

Det blev en mysig kväll igår och nu har man typ babyskin;D höhö. ooooh, nu såg jag rent filmen ligga här på hyllan, om man skulle se den istället?=) nä seriöst, ska ta tag i dethär nu. Gissa på att jag fastnar på msn med david? Har träning ikväll btw, om man skulle vara bra då så det blir någon match i helgen? tjaa jo jag tror jag ska försöka satsa på det:D
pösss

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0