if you wanna take it slow

men tjallåå! Här är läget bra, ligger i min säng ska kolla lite andra avenyn sen göra mig klar för att se innebandy hela dagen=)

Tänkte göra en liten uppdatering av helgen=)

Ifredags var det middag hos Ida, alltid mysigt att vara med roliga brudar, mycket skratt och även gråt^^,

 
Har för mig att Rossa hade ont i magen?  Tog inga bilder förutom den, men vi såg sex and he city åt god mat och hade det mysigt=)

Tog en suddig bild på mina kläder:D haha

Lördag var det match och vi vann med 13-2 mot Luleå City . saatan vad bra vi är brudar:D 9 mål i sista periden:D

 
Samling innan promenad:)

 Lisa Andersson :)

Ja ialflall, vi vann matchen och det var tredje vinsten iår, nu fortsätter vi såhär tjejer :)

På kvällen tog jag bssen till luleå och var med en bra kille:)

Nu är det söndag och vi har ställt klockan till vintertid och hela köret, nu ska jag snart ta och göra mig klar för att se öjebyn-mora?  Sen är det wibax-rig:) Ska även få vara med min nickepicke ikväll:) för en viss annan person BANGAR!! ju hela tiden;)
Ha en bra dag, hejdå=)

Kommentarer
Postat av: rosanna

å fyfan va fet

2008-10-26 @ 11:59:16
URL: http://rosannnaspjuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0