I'm lost in you

Hallåja! Nu har jag nyss varit och gymmat, skulle egentligen på styrkemix men min knä sa starkt nej redan när jag satte mig på cykeln och började trampa så täntke jag kunde vila knät tills träningen imorgon:)

Haft en riktigt bra dag i övrigt, började med skrattanfall på morgonen, jag hör att mamma pratar i telefon utanför dörren och säger att hon ska hämta min nyckel (som jag glömt på bussen, igen.)

Hon kommer in i ummet oc säger
:itne en gång till!!! (samtidigt som hon flinar)
vad nu tänkte jag? så jag sa; vad är det?
Mamma; du vet numret jag fick av dig som typdligen var numret man skulle sjukanmäla dig till?
jag: ja'?!
Mamma; vet du vars jag kom fram?
Jag: näe?
Mamma; till anonyma alkoholister i skellefte!!! (skrattar som fan)
jag: haha VA? men VALLSSON!!! haha
Ja så fortsatte vi skratta, alltså jag måste då säga det ibland är Vallsson en jävla stjärna!! HAHA
Han skulle alltså ge mig numret till sjukanmälningen men jag fick numret till anonyma alkoholister;) haha

Nej herregud jag msåte dyka i duschen nu om jag ska hinna brottas ikweel, haaaaaaaida:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0