just dance

It's gonna be okay.

TJAAAPPA! ja, vart ska vi starta? Har sovit i Boliden inatt;D Var nämligen så att vi var på övernattning med klassen i skogen xD Det var riktigt trevligt, har lekt en massa lekar,hoppat hopprep (och vår snygga idrottslärare Pelle var bäst av alla) wtf liksom?! Iallfall så hoppade vi hela klassen 5hela hopp tillsammans, underbart=) Lekte mörkerkurrahömma och jag tror jag klämde sönder antons arm och hand , sry^^,
Och vems tur om inte min? Vi fick inte ha telefonerna på och naturligtvis ville jag ju hälsa erik hejdå eftersom han for till kanarieöarna idag, och jag bönade och bad att jag skulle få ringa erik ,min snygga lärare säger, men jossan du kan få gråta ut i min famn:) jag tänker naturligtvis inte på vad han säger (han är ju förfan snygg) så jag drar till med :jaa, varför inte? sen började jag skämmas^^ haha
Iallfall, jag får ringa erik, MEN TROR NI POJKEN HAR PÅ MOBILEN? nehedå. typsikt. jaja då fick det vara^^

Idag har jag iallafall fått en ny vinterjacka, träffat malin och linnea, ls har även färgat mitt hår och gjort försök till att plugga matte men det är fan omöjligt, JAG KOMMER INTE KLARA DET!!
NU ska jag fortsätta med dödensdöd (matte) och sedan sova, powerwalk med stavar imrogon uppför vitberget TAGG TILL TUSEN,nat.. Hejdå=) puss

hjärtat, jaa det är till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0